2012年9月25日 星期二

打破沉悶的開場白 / 拍拖 / 認識女生 / 男生 / 吸引對方


認識新朋友,特別係異性,開場白好重要!一開口就講啲又老套又悶嘅說話,可能會令人唔想再同你傾落去。你試諗吓,如果有人同你講:「你好熟口面,係咪之前見過?」你都會唔想理佢即刻走人啦!想唔odd地打開話題,可以試吓以下開場白:
1.「Hello!我叫XXX。」
只需要好casual、自然地介紹自己,唔需要太過花巧,已經能夠同對方開到話題。男生通常都好怕食檸檬,你先開口可以令氣氛無咁緊張,而且又可以顯示出你自信十足,有自信嘅女生係最吸引人!
2.問對方意見
Yes/No question唔係一個好嘅開場白,如果問佢意見,他就有理由繼續同你傾落去。例如你可以試吓問佢:「你覺得邊件衫襯我多啲呀?」雖然一開始咁問人好似有少少唐突,但男生會覺得你好勇,係一個直率嘅女生,而且咁問佢一定會記得你!
3.一班人傾偈
成班人傾偈無單對單咁緊張,對一個男生say hi,之後再同另一個講:「呢排點呀?」於是好自然就可以開始一齊傾偈。成班人傾偈可以令你同對方都感覺輕鬆啲,有講有笑,做返自己。
4.讚對方着得型
你在乎人哋點睇你,男生都一樣!如果有個女生讚自己着得型,呢位男生一定會記得嗰女生,而且仲會有好印象。佢心情好,自然會好願意繼續同你傾落去,所以話,無人係唔鍾意人哋讚嘅!
5.引對方發笑
男生鍾意幽默嘅女生,你可以同佢講:「失陪,我要打個電話先。我應承咗個friend當我遇到個超級靚仔時,要第一時間通知佢。」佢想唔記得你都唔得啦!

CG! Reminds U

‧有啲男生唔鍾意做主動,因為驚俾啲friend笑,所以女生不妨試吓做主動嗰個!

‧用眼神做測試。望去第二度,然後再望吓佢,如果佢依然盯住你唔放,掂!快啲出擊!



作者 CosmoGIRL! | Cosmo Girl 
[轉貼] 打破沉悶的開場白 / 拍拖 / 認識女生 / 男生 / 吸引對方

沒有留言: