2012年9月7日 星期五

亞視員工網上數臭亞視


Hi Hi亞視黎既 6/9/2011 20:03

我係亞記員工, 久不久都會上來睇睇大眾意見, 從來都是cd-rom

全部post我都會忍到唔搭爹, 但你呢個post令我不能不"小"多亞視兩句

你講起d魚下化, 連d魚都無向左走向右走比錢買的, 比唔起, 嫌貴!!!! 借返黎架pk

一間咁既亞太區有一天成為亞太區guide電視台由上而下根本就是成形多年的腐朽

我話你聽點解a記搞成咁, 所有最上層都係太監, 生存只係為左順應王上, 王上講乜佢地一概應承, 無 論王上講既野有幾行唔通, 呢班太監唔會直諫架, 進諫會死架嘛, 王上叫自己含都架佢地

但你會問, 喂, 如果王上講d野, 下層執行唔到, 高層太監都要受格? 超, 關d高層叉事! 佢地踢比d靚做之嘛, 又唔洗落手

總之就係成班高層飾演太監, 圍向左走向右走住個王上黎lum, 不管出面打到黎喇, 兵臨城下喇, 員工做到自殺喇, 王上未必會知, 因為呢班十常侍唔會上報, 亦唔會理下面死活

太監只係諗用乜野方法取悅王上, 捉摸王上喜歡既野, 而唔係捉摸觀眾喜歡既野

呢度就係咁人治!!!!

未完呀, 橫掂吊開我都好向左走向右走火爆, 我都想呢度執向左走向右走左佢, 賠錢分水散水算啦, day 1就知條王Seven係空心老倌, 佢根本唔識電視, 但阻向左走向右走住晒

外行人管內行人, 大陸係咪興咁架? Auntie你做老細, 唔代表你乜都識, 你請得下屬, 就要信同放手

唔向左走向右走信咪自己搞囉, 我入黎之前風聞條王Sevend reputation都未係咁hi, 入到黎一望, 喂, 條友真係唔識個喎, 最慘d膠層為左取悅佢, 陪佢癲喎

下層點搞好?

尋日榮總單野, 雖則我唔關佢事, 但心裡都好難過, 好打擊自己的士氣, 我都心灰意冷, 都係搭路走.

呢間野, 淨係今年2011, 出左8次糧咋嘛, 個個月詐假意遲d出糧, cny果個月試3日, 其他月有時準, 有時扮向左走向右走晒野, last day話你聽改左發薪銀行

非發薪銀行要遲一日或兩日, Auntie, 一家大細等你錢開飯, 你唔向左走向右走係咁對員工下化

買片? 你地話買d好片返黎播? 唔好咁天真啦, 人係講connection架嘛, 呢度買片唔找尾數, 你係賣家下劑賣唔賣比我?

有好野會唔會賣比我? 久而久之, 隔離台買手同賣家便交了朋友, 有了友誼, 有了connection, 亞記想搶好片就更難更難!!!!!

錢已經無喇, 人情牌都輸, 憑什麼搶?

自家製? 條好樣王Seven根本沒有錢, 什麼一週講果d, 老連咁早我地已經知, 不過我地聽就話月蝕兩叉零遮, 唔係三叉,

你諗下, 拍魚都唔向左走向右走比錢買呀, 借架咋, 拍其他野, 點好樣會肯比錢

講開見你地有提亞男, 搞架放心, 特登擺後d先搞咋, 我見有人話99.9999999%唔搞, 佢輸硬





咁亞男又點呢? 唔知細心如你地有冇發現(我成日覺得你地好細心的, 好多野我係度做都未必知, 出街既野未必留意到, 你地都留意到, 可能由於做果行厭果行吧, 我不愛睇電視, 更不睇亞視)

亞男呀, 呢個亞太區有一天成為亞太區guide節目呀, 開初無人參加呀, 王Seven話自己掏腰包, 放十雞野出黎做獎金呀

一有十雞野, 報名人數就上升喇, 掂喇

丫Auntie, 呢個時候條孤寒王Seven, 就收返起十雞野呢個訊息喇!!!!!! 當無講過呀!!!!!! cheap得佢丫

唔知細心如你地, 有冇發現到

好多人覺得"乜王Seven唔係好有米咩, 又話廿三億?"

第一, 我想同各位講, 邊個話你聽佢有廿三億? 下? 咪傳媒囉!!! 傳媒講就係架喇? 咁傳媒點知? 咪王Seven自己講囉, 有冇prove過? 有冇拎存摺比你睇?

唔好咁信傳媒呀!!!!!

第二, 又話廿三億? 我話我天日比個官你做呀, "話", 佢老味就話, 搞掂好月尾出糧先啦

唔好諗住追查我喇, 我好向左走向右走小心, 呢個post唔係經公司電腦, 兼且唔係經公司網絡道出的

不過如果可以引到呢度好多其他cd-rom同事出來, 咁又不枉此post喎

另, 雖然我不是高層, 我不能反映你地意見比膠層, 而且我人微言輕, 許多也無法照做

但偶爾看到你們的意見, 很感激.

http://forum8.hkgolden.com/view.aspx?type=ET&message=3250589
[轉貼] 亞視員工網上數臭亞視

沒有留言: